Szupermodellek, hírességek és felkapott tinisztárok is szerepelnek 2018 legújabb, tavaszi-nyári divatkampányaiban, melyek igazi mestermunkák lettek. Íme az idei év legfelkapottabb stílusreklámjai - erről beszél most mindenki!
© Steven Meisel/Versace
VERSACE
Idei legnagyobb kedvencem a ’90-es évek hangulatát megragadó Versace színes, mozgékony és szuperprofi kampánya, melybe olyan modelleket csábított el Donatella Versace dizájner, mint Naomi Campbell, Chirsty Turlington, Gisele Bündchen – vagy a legújabb szupermodell-generáció egyik úttörő tagja, Kaia Gerber, aki nem mellesleg Cindy Crawford lánya.
© Inez & Vinoodh/Valentino
VALENTINO
Vissza a gyökerekhez! A 2000-es évek elején dolgozott már hasonló reklámkoncepcióval a Valentino, ami nekem akkor is nagyon tetszett, ezért rendkívül örülök, hogy az előző évekhez képest kicsit újított a márka. A gyönyörűen kidolgozott táskák, a légies ruhák és a modellek energikus pózai igazán kiemelkedővé teszik ezt a kampányt, alig várom, hogy valamelyik print magazinban is lássam a reklámot!
© Willy Vanderperre/Calvin Klein Jeans
CALVIN KLEIN JEANS
Cindy Crawford szupermodell gyermekei, Kaia és Presley Gerber, valamint Beyoncé húga, Solange Knowles szerepel a farmermárka tavaszi kampányában, ami egyelőre nem tűnik túl fantáziadúsnak – bár ilyen nevekkel meglehetősen könnyű farmereket eladni.
© Karl Lagerfeld/Chanel
CHANEL
Meseszép színek, vagány pózok és nőies ruhák jellemzik a Chanel tavaszi kollekciójának kampányát, ami a márka történetében az egyik kedvencemmé lépett elő. A modellek, Grace Elizabeth és Luna Bijl igazán tudják a dolgukat, bár már mindektten dolgoztak korábban a Chanel-lel.
© Mert Alas & Marcus Piggott/Giuseppe Zanotti
GIUSEPPE ZANOTTI
A villantásairól és a merész ruháiról is híres topmodell, Bella Hadid idén sem szégyenlősködik: szétterpesztett lábakkal, fekete bodyban és tűsarkú csizmában pózol a legújabb Giuseppe Zanotti cipőreklámban. Egy dologban egyetérthetünk: ebben a kampányban nem az extravagáns csizmát, hanem a modell szuper alakját bámulja mindenki. A többi szexis fotóért kattints a galériára!
© Craig McDean/Jimmy Choo
JIMMY CHOO
A cipőreklámozás egy magasabb, stílusosabb fokát ugrotta meg a Jimmy Choo márka, mely nem meztelen testekkel, hanem luxus környezetben, pazar stylinggal és egy elegáns hotellakosztályban fotózta a tavaszi kampányát Anja Rubik és Clement Chabernaud modellek közreműködésével.
© Steven Meisel/Coach
COACH
A világ egyik legjobb divatfotósának tartott Steven Meisel egy New York-i felhőkarcoló legfelső emeletéről készítette ezeket a túlphotoshoppolt képeket az énekesnőről, amelyek egyelőre nem hozták meg a kedvemet ahhoz, hogy a márkától vásároljak.
© Patrick Demarchelier/Dior
DIOR
A 2000-es évek egyik legfelkapottabb topmodellje, a festőként és grafikusként is egyaránt népszerű Sasha Pivovarova reklámozza a Dior új kollekcióját. A mostani, új kameranézetből fotózott kampány egyértelműen lekörözi a francia márkától már jól megszokott, túlfinomkodó és letisztult reklámképeket, ezt pedig a fiatalabb generáció érdeklődését is felkeltheti - bár ilyen és ehhez hasonló ruhákat bármelyik ZARA-ban könnyen lehet találni.
© Ignasi Monreal/Gucci
GUCCI
Az előző szezonban űrlényekkel és Star Wars szörnyecskékre hajazó modellekkel reklámozták a ruháikat, most megint újítottak: egy spanyol festő, Ignasi Monreal készített digitális divatillusztrációkat az olasz márkának, mely nagyon bejön a közönségnek. A Gucci eladásai egyébként az egekbe szöktek: az elmúlt 15 évben, Tom Ford dizájner távozása óta nem volt ilyen sikkes a márka, mint most, ez pedig csakis Alessandro Michele divattervező újfajta látásmódjának köszönhető.
© Luigi & Iango/Blumarine
BLUMARINE
Nagy szerencséje van a márkának, hogy a több, mint 20 éves szupermodell múlttal rendelkező Amber Valletta-t szerződtették a kampányhoz (a modell egyébként szerepelt A randiguru és A szállító 2. című filmekben is, tehát színésznőként sem az utolsó), ő ugyanis az egyetlen, aki egy kicsit is szebbé tudta varázsolni a reklámot. A színek sötétek, a környezet élettelen, a smink és a haj kritikán aluli, a smink pedig enyhén szólva is közönséges lett. Nem vagyok biztos benne, hogy futnék az üzletbe egy ilyen hirdetés láttán, sőt.
Melyik divatkampány nyerte el a tetszéseteket? Szavazzatok a boxban, a véleményeiteket pedig várom kommentben :)
Szép napot nektek!
Gréta